Új jelszó kérése
Kategóriák
  • Újdonságok
  • Mit, hova? Családi ház, bolt, ipartelep?
    •  
  • KOMPLETT AHD MEGFIGYELŐ SZETTEK
    •  
  • KOMPLETT IP MEGFIGYELŐ SZETTEK
    •  
  • AHD biztonsági kamerák
    •  
  • AHD DVR rögzítők
    •  
  • IP biztonsági kamerák
    •  
  • IP NVR rögzítők
    •  
  • Biztonságtechnikai kiegészítők
    •  
  • Gázspray (made in Germany)
  • Sportkamerák (SJCAM, Xiaomi, GoPro)
    •  
Ügyfélszolgálat

Héftő-Péntek: 8:00-16:30

+36 (20) 442 88 43

Kérdések

+36 (20) 566 99 30

Műszaki támogatás

Budapesti szaküzletünk

Pécsi szaküzletünk

Viszonteladóink

Telepítőink

ÁTVÉTEL

Info 13.00-ig leadott megrendeléseket a következő munkanap veheti át.

Fuvardíjak a bruttó végösszegtől függően

1 - 4 999Ft 2 000Ft
5.000 - 50 000Ft 1 300Ft
50 000Ft felett INGYENES

Kiszállítási módok

  • Royal-Sprint futár
  • MPL futár

Postapontok

  • Posták
  • MOL kutak
  • Coop üzletek
  • Csomagautomaták

A pécsi és budapesti üzletünkben ingyenesen átveheti a megrendeléseit!

További részeltek: ITT

Telepítés
Telepítés

Biztonsági rendszerek telepítése, távfelügyelete az ország több pontján:

Leopárd élőben
Összehasonlítás
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
TOP termékek

Vásárlási feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a [www.seccam.hu] weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. A Szolgáltató

Név: [LDSZ Vagyonvédelmi Kft.]

Székhely: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]

Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]

Üzlethelyiség címe: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]

Képviselő neve: [Stokucsa Gábor]

Cégjegyzékszám: [02-09-062135]

Bejegyző Bíróság neve: [Baranya Megyei Bíróság, mint Cégbíróság]

Adószám: [11008222-2-02]

Közösségi adószám: [HU-11008222]

Számlavezető pénzintézet: Citi Bank

Számlaszám: [10800007-77755007]

IBAN számlaszám: [HU97 1080 0007 7775 5007]

E-mail cím: [info@seccam.hu]

Telefonszám: [72/449-228]

Fax: [72/449-228 (118-as mellék)]

3. A honlapon folytatott tevékenység

Elektronikus, híradás-technikai berendezés, és alkatrész nagykereskedelme. Biztonsági rendszer szolgáltatás. Kamerás megfigyelőrendszerek nagykereskedelmi, kiskereskedelmi értékesítése és telepítése. 

4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

Az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes Általános Szerződési Feltételeket. A webáruházban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. /7631 Pécs, Megyeri út 119./, mint Eladó és a rendelést leadó magánszemély vagy cég, mint Megrendelő között. A Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat a választott fizetési módon kiegyenlíti.  A Megrendelő felelősséggel tartozik a regisztrált adatokért. Hamis adatok rögzítése az Eladó tudatos félrevezetésének minősül, annak jogi konzekvenciáival együtt. 


Kérjük, a regisztrációnál pontosan tüntesse fel a kért adatokat. Amennyiben adataiban változás állna be, kérjük azonnal módosítsa azokat! A regisztráció önmagában a Megrendelő számára nem formál olyan jogot, ami alapján követelheti a szolgáltatást, ha az általa megadott kiszállítási cím, telefonszám, illetve bármely adat nem valós.

 

Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. fenntartja magának a jogot a weboldal tartalmának módosítására. Nem garantáljuk a folyamatos elérhetőséget és az adatok frissítését, de mindent megteszünk ennek érdekében.

 

A weboldalakon található tartalmak (árak, képek, műszaki paraméterek, készlet információk, leírások, prospektusok, cikkek, szoftverek) tájékoztató jellegűk, az érvényes törvények értelmében nem vállalunk felelősséget azok pontosságáért, de minden estben törekszünk rá.

 

A tartalmak nem képezhetnek hivatkozási alapot sem az LDSZ Vagyonvédelmi Kft-vel, sem partnereivel szemben. A tartalmak jogi értelemben nem tartalmaznak ajánlattételt. Adott terméknél a regisztráció után a vásárló véleményt írhat az termékről, a vélemények moderálására az LDSZ Vagyonvédelmi Kft fenntartja magának a jogot.

     

4.3 Termékkészlet, árak, kiszolgálás:

  • Az internetes áruházban található termékek döntő többsége azonnal, raktárról rendelkezésre áll. Amennyiben az adott termék kifogyott, lehetőség szerint külön jelezzük. A beszerzési idő a gyártótól és a gyártó országtól függően 1-12 hetet is igénybe vehet. A megrendelés visszaigazolásakor munkatársaink minden esetben tájékoztatják a megrendelőt az esetleges készlethiányról és a várható szállítási határidőről.
  • A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg.
  • A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek esetleges pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A gyártók fenntartják maguknak a jogot a termékek jellemzőinek, értesítés nélküli megváltoztatására, módosítására.
  • Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése, tartozékai ettől eltérhetnek.
  • A termékek mellett feltüntetett árnál minden esetben jelezzük, hogy az adott ár bruttó, vagy nettó árat jelöl-e.
  • Az akciós termékek ára minden esetben a készlet erejéig, vagy a külön feltüntetett feltételeknek, időszaknak megfelelően érvényesek.

 

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni csak az LDSZ Vagyonvédelmi engedélyével lehetséges! A weboldalakon található képek, cikkek, videoanyagok, dokumentumok, szoftverek az oldalak az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. vagy üzleti partnereinek szellemi tulajdonát képezik. Minden esetben vonatkozik a weboldal látogatójára a hatályos szerzői jogi törvény. Tilos a közölt anyagok írásos engedély nélküli továbbközlése, értékesítése, módosítása, de saját használatra Ön számítógépén azokat tárolhatja, kinyomtathatja.

 

4.3. Műszaki támogatás  

Telefonos / távoli internetes távsegítség 

A Sec-CAM rendszerek telepítésében - biztonságtechnikai rendszer tervező főmérnökünk - távsegítséget tud nyújtani minden Sec-CAM vásárlónak.

  • Távsegítség: telefonon, vagy akár interneten TeamViewer programmal.
  • Ingyenes telefonos műszaki támogatás: első 15 perc. 
  • Minden megkezdett további 15 perc telefonon: 3.000Ft+Áfa (3.810Ft).
  • TeamViewer-es távsegítség: + 3.000Ft+Áfa (3.810Ft). 
  • Munkanapokon: 8.00-16.30 között.

 

Szükség esetén az egész ország területén tudunk ajánlani biztonságtechnikai Partner szakcéget, szakembert a rendszerek szakszerű beüzemeléséhez. Mivel ezen vállalkozók nem cégünk leányvállalatai, vállalási díjai eltérhetnek az oldalunkon szereplő díjaktól.

 

Az LDSZ Kft. által forgalmazott készülékeket nem szánták csökkent fizikai, érzékelési vagy szellemi képességű, illetve tapasztalattal vagy ismeretekkel rendelkező személyek általi használatra (beleértve a gyermekeket is), kivéve, ha egy olyan személy felügyeli vagy tájékoztatja őket a készülék használatát illetően, aki egyben felelős a biztonságukért!

 

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A Többet olcsóbban menüpont alatt találja azokat a termékeket, amelyekre az áruház több darab rendelése esetén mennyiségi kedvezményt biztosít. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folyatatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

 

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre, madj s Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

 

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít-e ki. A papíralapú számlát személyes átvételkor az üzletünkben azonnal a termékkel együtt adjuk át, futárszolgálattal történő kiszállításkor minden esetben a csomgban a megrendelt termékek mellett található. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.

 

5.6. Fizetés

Azon fizetési módok a felsorolása, amelyet a honnlap biztosít és ezek részletes bemutatása. Például:

5.6.1. Előre utalás: 

Az áru ellenértékét és a futárköltséget Ön előre elutalja bankszámlánkra egy a megrendelése alapján készült Pro-Forma számla alapján. Az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után küldjük a csomagot. Az előre utalásért felárat nem számolunk fel. 

5.6.2. Utánvét

A számla bruttó végösszegét az áru átvételekor a futárszolgálat alkalmazottjának kell kiegyenlíteni. Az utánvétes fizetési módért felárat nem számolunk fel. 

5.6.3. Készpénzzel a helyszínen

A számlát a termékekkel együtt adjuk át.

 

5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás

Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes bemutatása. Például:

  

5.7.1. Royal-Sprint futárszolgálat

Az Ön által megrendelt termékeket a ROYAL-SPRINT futárszolgálattal az ország bármelyik pontjára, az Ön által megadott címre juttatjuk.

 

13.00-ig leadott megrendeléseket a következő munkanap Royal-Sprint futárszolgálat szállítja ki.

 

Fuvardíjak a bruttó végösszegétől függően: 

• 1 - 4.999Ft: 2.000Ft 
• 5.000 - 50.000Ft: 1.300Ft
• 50.000Ft felett: Ingyenes

A Royal Sprint diszpécserközpont telefonszáma: 1/216-3606.

 

FIGYELEM: Amennyiben számla végösszege meghaladja a bruttó 1.000.000Ft-ot, a megrendelés futárszolgálattal történő teljesítése utánvétes fizetési móddal nem lehetséges. Ilyen esetben a bankkártyás, az előre utalásos, illetve jogosultság esetén átutalásos fizetési mód választható

  • A Felhasználó tájékoztatása arról, hogy megadhatja-e a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.
  • Lehetőség van-e arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt (Tel.: 1/216-3606)
  • Ha a futár a megadott címen nem talál senkit meghagyja elérhetőségét és lehet vele egyeztetni, illetva következő nap ismét megkisérlik kézbesítés a megrendelést. 
  • Az futárszolgálattal kiszállított termékek átadás/átvételtét a vevő (címzett) és futárszolgálat alkalmazottja által aláírt fuvarlevél igazolja. Az aláírt fuvarlevelek 1 példánya a vevőt (címzett) illeti meg.
  • A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
  • Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
  • A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

5.7.2. Személyes átvétel

  • Személyesen, a budapesti üzletünkben.
  • Személyesen, a pécsi üzletünkben.
  • Fontos, hogy előzetesen megkapjuk a rendelést, így összekészíthetjük a csomagot. Kérjük, várható érkezéséről tájékoztasson minket.
  • Nyitvatartásunk: munkanapokon 8:00 - 16:30
6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

7. Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

  

7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

  

7.3. Jótállás 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: [LDSZ Vagyonvédelmi Kft.]

Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]

Telefonszám: [72/442-228]

E-mail cím: [info@seccam.hu]

  

7.5. Termékgarancia

Garancia időtartama:

Cégünk az általa eladott termékekre a vásárlástól számított 1 év telephelyi garanciát vállal. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikknél a számlán és a webáruházban is fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.

 

Telephelyi garancia:

A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető. Garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni (Kivétel: hiba szállítás közben). Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása közös egyeztetés után díjmentes. A hibára bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.

 

Általános garanciális feltételek:

  • Jótállási feltételeink a nagykereskedelmi tevékenységre vonatkozó törvényes előírásoknak megfelelnek.
  • A garancia kizárólag a vásárláskor kapott számla, illetve annak másolata ellenében érvényesíthető!
  • Díjmentes javítást/cserét/jóváírást a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, tartozékaival ellátott termékre vállalunk.
  • A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
  • A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
  • Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, visszatérítjük a termék vásárláskori összegét (az avulási költség levonásával), feltéve, ha a termék minden tartozékával (kábelek, hálózati adapter, leírások, meghajtó szoftverek stb.) rendelkezik.
  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.

 

A szerviz ügyintézés rendje:

  • A hibásra bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
  • A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
  • A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban mellékelni!!! Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel!

  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.
  • A behozott termékekről “Szerviz felvételi lapot” állítunk ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja meg.
  • A javítás elkészültéről a megadott telefonon, faxon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • A megjavított termék átvételéhez kérjük, hozza magával az általunk kiadott “ Szerviz felvételi lapot” és az átvételkor kérjük, aláírásával igazolja a Szerviz felvételi lap nálunk lefűzött példányát.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

 

A garanciát kizáró tényezők:

A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:

  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás.
  • Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
  • Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
  • A terméken található garanciamatrica sérülése.
  • A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.

 

Nem garanciális termékek ügyintézése:

  • A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
  • A nem garanciális termékek javítására 2.000Ft előleget kérünk, melyet a szerviz költségekről kiállított számla végösszegéből jóváírunk. 
  • Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
  • Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
  • A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
  • A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

 

Levásárlás kezdeményezés feltételei:

  • A behozott termékekről “ Szerviz felvételi lapot” állítunk ki.
  • Számlával vagy számlamásolattal igazolni kell a vásárlást, ezek hiányában a levásárlás nem kezdeményezhető.
  • Csak olyan terméket lehet levásárolni, amely 3 munkanapnál nem régebben lett vásárolva nálunk.
  • Csak újszerű állapotban levő, sérülésmentes, minden tartozékával rendelkező terméket veszünk vissza.
  • Amennyiben az eszköz bontott, bevizsgálási díjat számolunk fel.
  • Elbírálási idő 3 munkanap, és az elbírálást követően értesítjük.
  • Amennyiben a kérelem pozitív elbírálást kapott, a megállapított értéket csak levásárolni lehet, pénzvisszafizetésre nincs lehetőség.
  • A kérelem elévülése az értesítéstől számított 30 nap.
  • A le nem vásárolt termékeket a 30. nap után értesítést követően utánvéttel visszaszállíttatjuk, melynek költsége súlyfüggő, mely a levásárlást kezdeményező vásárlót terheli.

 

Hiba a szállítás következtében:

  • Amennyiben az átvett árucikk nem üzemelhető be, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük.
  • Ha erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
  • A szállítás során megsérült áru bejelentését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha ezt a futárszolgálat alkalmazottja elismerte és erről mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv készült. Ha módjában áll, a későbbi bizonyítás érdekében készítsen fényképet a sérülésről.
  • Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
  • Hibásan kiszállított termék cseréje esetén a cseredarab szállítása díjmentes. Minden egyéb garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni. Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása díjmentes.
  • Vitás esetekben kollégáink kérhetik a szakszerű üzembehelyezést igazoló telepítői nyilatkozatot. Az égés által roncsolt eszközök, panelek még térítés ellenében sem javíthatóak. Szoftveres eszközök meghibásodása esetén az esetleges adatvesztésért felelősséggel nem tartozunk.

 

7.6. A 3 napos cseregarancia ügyintézésének menete!

Akkor jogosult az ügyfél 10.000Ft(bruttó)-ot meghaladó tartós használatra rendelt termékek esetében a 3 napon belüli cserére, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Az eladó (jelen esetben cégünk) nem választhatja a termék kijavítását, hanem kötelesek vagyunk az árut előzetes vizsgálat nélkül is kicserélni! Ha nincs készleten a termék, a termék árát visszafizetjük a vásárlónak! Ha van készleten csere termékünk, akkor a vásárló köteles a cserét elfogadni, nem igényelhet visszafizetést! 

A törvény szerint csak fogyasztókat illet meg a csere, vállalkozásokat nem! A cseregarancia 3 munkanap!

Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, és a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg, akkor a vállalkozás polgári peres eljárásban érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben!

14 napos elállás szintén csak fogyasztókat illet meg, vállalkozásokat nem!

 

7.6. Műszaki támogatás 

Telefonos / távoli internetes távsegítség 

A Sec-CAM rendszerek telepítésében - biztonságtechnikai rendszer tervező főmérnökünk - távsegítséget tud nyújtani minden Sec-CAM vásárlónak.

  • Távsegítség: telefonon, vagy akár interneten TeamViewer programmal.
  • Ingyenes telefonos műszaki támogatás: első 15 perc. 
  • Minden megkezdett további 15 perc telefonon: 3.000Ft+Áfa (3.810Ft).
  • TeamViewer-es távsegítség: + 3.000Ft+Áfa (3.810Ft). 
  • Munkanapokon: 8.00-16.30 között.

Szükség esetén az egész ország területén tudunk ajánlani biztonságtechnikai Partner szakcéget, szakembert a rendszerek szakszerű beüzemeléséhez. Mivel ezen vállalkozók nem cégünk leányvállalatai, vállalási díjai eltérhetnek az oldalunkon szereplő díjaktól.

Az LDSZ Kft. által forgalmazott készülékeket nem szánták csökkent fizikai, érzékelési vagy szellemi képességű, illetve tapasztalattal vagy ismeretekkel rendelkező személyek általi használatra (beleértve a gyermekeket is), kivéve, ha egy olyan személy felügyeli vagy tájékoztatja őket a készülék használatát illetően, aki egyben felelős a biztonságukért!

 

7.7. Fogyasztóvédelem

2017-től a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók  az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: [LDSZ Vagyonvédelmi Kft.]

Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]

Telefonszám: [72/449-228]

E-mail cím: [info@seccam.hu]

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

Internetes tartalom és az LDSZ Vagyonvédelmi Kft felelőssége:

  • Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. fenntartja magának a jogot a weboldal tartalmának módosítására. Nem garantáljuk a folyamatos elérhetőséget és az adatok frissítését, de mindent megteszünk ennek érdekében.
  • A weboldalakon található tartalmak (árak, képek, műszaki paraméterek, készlet információk, leírások, prospektusok, cikkek, szoftverek) tájékoztató jellegűk, az érvényes törvények értelmében nem vállalunk felelősséget azok pontosságáért, de minden estben törekszünk rá.
  • A tartalmak nem képezhetnek hivatkozási alapot sem az LDSZ Vagyonvédelmi Kft-vel, sem partnereivel szemben.
  • A tartalmak jogi értelemben nem tartalmaznak ajánlattételt.Adott terméknél a regisztráció után a vásárló véleményt írhat az termékről, a vélemények moderálására az LDSZ Vagyonvédelmi Kft fenntartja magának a jogot.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

2017-től a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók  az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/

9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://www.seccam.hu/vasarlasi-feltetelek?tab=privacy_policy

ÁSZF hatályba lépésének ideje

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.01.01

Adatvédelmi tájékoztató

A www.seccam.hu üzemeltetője ezúton tájékoztatja a honlap látogatóit a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint a látogatók ezzel kapcsolatos jogairól, és azok érvényesítésének lehetőségeiről.

 

1. Az adatkezelő

Az adatok kezelője az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. (székhely:7631 Pécs, Megyeri út 119.).

 

2. Az adatkezelés célja

Az adatkezelés, a weboldal szolgáltatásait igénybevevő regisztrált felhasználók és az adatkezelő közötti folyamatos kapcsolatot és a közvélemény kutatást szolgálja. Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. a felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag a szolgáltatásai fejlesztéséhez, a hirdetési felületek értékesítéséhez és saját kutatás, statisztika készítéséhez használja fel. Az ezekről készült kimutatások publikálása csak olyan formában történik, amely nem alkalmas az egyes felhasználók egyedi beazonosítására.

 

3. Az adatokhoz hozzáférők köre, adatfeldolgozók

A felhasználók által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá, valamint valamint a futárszolgálattal történő megrendeléskor a kiszállítást végző alvállalkozó és az alvállalkozó illetékes munkatársai/megbízottjai számára adjuk meg a kiszállításhoz szükséges adatokat (címzett neve, címe, telefonszáma). Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja.

 

4. A felhasználók személyes adataik kezelésével kapcsolatos jogai, az adattörlés

Az adatkezelés jogalapja a felhasználók önkéntes hozzájárulása. Személyes adataik kezeléséről a felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. A tájékoztatás az adatkezelő címén, illetve info@seccam.hu e-mail címen kérhető. Ugyanezeken az elérhetőségeken kezdeményezheti a felhasználó személyes adatainak helyesbítését és törlését is. A honlap szolgáltatásainak nem megfelelő igénybevétele esetén, valamint a felhasználó saját kérésére a hozzá tartozó adatokat töröljük. A törlésre a törlési igény megkezdésétől számított következő munkanapot követő 24 órán belül kerül sor.

 

5. Jogérvényesítési lehetőségek

Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a www.seccam.hu tulajdonosa megsértette személyes adatok védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza. Az adatvédelmi elvek kialakításakor az 1992. évi LXIII. számú - személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló; illetve az 1998. évi VI. számú az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során - törvényt vettük alapul.

 

6. Tájékoztatás a magánszférát fenyegető veszélyekről

Az Internet használatával együtt járnak különböző, a magánszférát fenyegető veszélyek. Felhívjuk a figyelmét, hogy a weboldalon leírt véleménye személyes adat, amelyből különleges adataira, akár származására, politikai véleményére is lehet következtetni. Ezen adatok mindenki számára megismerhetővé válnak. Javasoljuk, hogy személyes adatai védelme érdekében használjon PET technológiát (Privátszférát erősítő technológia). Számos honlapon talál erre vonatkozó információt. 

 

7. Az adatkezelő részére tárhelyet biztosító szolgáltató: székhelye / telephelye

  • Cégnév: UNAS Online Kft.
  • Székhely: H-9400 Sopron, Major köz 2. I/15
  • E-mail cím: unas [kukac] unas.hu

 

8. Az LDSZ Vagyonvédelmi KFt. cégadatai

  • Cégnév: LDSZ Vagyonvédelmi Kft.
  • Székhely: 7631 Pécs, Megyeri út 119.
  • Tel./Fax: 72 / 449-228
  • Adószám: 11008222-2-02
  • Cégjegyzékszám: 02-09-062135
  • Bankszámlaszám: 10800007-77755007 Citi Bank
  • Kamarai tagsági szám: 0201/T/01054/2006

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, elérhetőségi adatainkat IDE KLIKKELVE tekintheti meg, a reklamációt a bejelentést követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

A 3 napos cseregarancia ügyintézésének menete!

Akkor jogosult az ügyfél 10.000Ft(bruttó)-ot meghaladó tartós használatra rendelt termékek esetében a 3 napon belüli cserére, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Az eladó (jelen esetben cégünk) nem választhatja a termék kijavítását, hanem kötelesek vagyunk az árut előzetes vizsgálat nélkül is kicserélni! Ha nincs készleten a termék, a termék árát visszafizetjük a vásárlónak! Ha van készleten csere termékünk, akkor a vásárló köteles a cserét elfogadni, nem igényelhet visszafizetést! 

A törvény szerint csak fogyasztókat illet meg a csere, vállalkozásokat nem! A cseregarancia 3 munkanap!

Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, és a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg, akkor a vállalkozás polgári peres eljárásban érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben!

14 napos elállás szintén csak fogyasztókat illet meg, vállalkozásokat nem!

Műszaki támogatás

Telefonos / távoli internetes távsegítség 

A Sec-CAM rendszerek telepítésében - biztonságtechnikai rendszer tervező főmérnökünk - távsegítséget tud nyújtani minden Sec-CAM vásárlónak.

  • Távsegítség: telefonon, vagy akár interneten TeamViewer programmal.
  • Ingyenes telefonos műszaki támogatás: első 15 perc. 
  • Minden megkezdett további 15 perc telefonon: 3.000Ft+Áfa (3.810Ft).
  • TeamViewer-es távsegítség: + 3.000Ft+Áfa (3.810Ft). 
  • Munkanapokon: 8.00-16.30 között.

 

Szükség esetén az egész ország területén tudunk ajánlani biztonságtechnikai Partner szakcéget, szakembert a rendszerek szakszerű beüzemeléséhez. Mivel ezen vállalkozók nem cégünk leányvállalatai, vállalási díjai eltérhetnek az oldalunkon szereplő díjaktól.

 

Az LDSZ Kft. által forgalmazott készülékeket nem szánták csökkent fizikai, érzékelési vagy szellemi képességű, illetve tapasztalattal vagy ismeretekkel rendelkező személyek általi használatra (beleértve a gyermekeket is), kivéve, ha egy olyan személy felügyeli vagy tájékoztatja őket a készülék használatát illetően, aki egyben felelős a biztonságukért!

 

Fogyasztóvédelem

2017-től a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

 

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók  az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/

Webáruház készítés