Új jelszó kérése
Kategóriák
  • Újdonságok
  • Karácsonyi ajándék ötletek
  • Mit, hova? Családi ház, bolt, ipartelep?
    •  
  • Okos riasztórendszer
    •  
  • KOMPLETT AHD MEGFIGYELŐ SZETTEK
    •  
  • KOMPLETT IP MEGFIGYELŐ SZETTEK
    •  
  • AHD biztonsági kamerák
    •  
  • AHD DVR rögzítők
    •  
  • IP biztonsági kamerák
    •  
  • IP NVR rögzítők
    •  
  • Biztonságtechnikai kiegészítők
    •  
  • Sportkamerák (SJCAM, Xiaomi, GoPro)
    •  
Ügyfélszolgálat

Héftő-Péntek: 8:00-16:30

+36 (20) 442 88 43

Kérdések

+36 (20) 566 99 30

Műszaki támogatás

Budapesti szaküzletünk

Pécsi szaküzletünk

Viszonteladóink

Telepítőink

ÁTVÉTEL

Info 13.00-ig leadott megrendeléseket a következő munkanap veheti át.

Fuvardíjak a bruttó végösszegtől függően

1 - 4 999Ft 2 000Ft
5.000 - 50 000Ft 1 300Ft
50 000Ft felett INGYENES

Kiszállítási módok

  • Royal-Sprint futár
  • MPL futár

Postapontok

  • Posták
  • MOL kutak
  • Coop üzletek
  • Csomagautomaták

A pécsi és budapesti üzletünkben ingyenesen átveheti a megrendeléseit!

További részeltek: ITT

Telepítés
Telepítés

Biztonsági rendszerek telepítése, távfelügyelete az ország több pontján:

Leopárd élőben
Összehasonlítás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
TOP termékek

Szerviz hibabejelentő adatlap

Hibás termék neve (számlán szereplő)
Vásárló számlázási neve (számlán szereplő név)
Vásárlás dátuma (számla kelte)
Kapcsolattartó neve
Kapcsolattartó telefonszáma
Kapcsolattartó e-mail címe
Hibajelenség (a lehető legrészletesebben)
A hibás termék leadásának módja (kérjük válasszon)
Leadás / feladás várható dátuma
Egyéb megjegyzés (szabadon kitölthető)
Fénykép / videó / fájl csatolása a hibáról (nem kötelező)

Kérjük, hogy a gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében a hibásnak vélt termék visszaküldése, behozatala előtt:

  1. Töltse ki a fenti ''SZERVIZ HIBABEJELENTŐ ADATLAPOT''.
  2. Írja be az ellenőrző kódot.
  3. Kattintson az Elküld gombra.

 

Köszönjük az együttműködést! 

www.seccam.hu

  

SZERVIZ, MŰSZAKI TÁMOGATÁS

A hibaelhárítás érdekében vegye fel a kapcsolatot műszaki, szerviz munkatársainkkal munkanapokon (H-P) 8.00-16.30 között az alábbi elérhetőségeken:

  •  Beállítási, hibakeresési, hibaelhárítási tippek.
  •  Információ a szervizre visszaküldött termékekről.

 

Telefon: 

  •  Mérnök: 06 20/566-99-30, 06 1/302-4077
  •  Technikus: 06 20/214-64-64

 

E-mail:  

  • info@seccam.hu

  

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK 

 

Garancia időtartama

Cégünk az általa eladott termékekre a vásárlástól számított 1-2-3 év telephelyi garanciát vállal. A szavatossági és garanciális idő az adott árucikknél a számlán és a webáruházban is fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
   

Telephelyi garancia

A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető. Garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni (Kivétel: hiba szállítás közben). Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása közös egyeztetés után díjmentes. A hibára bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
 

Általános garanciális feltételek

  • Jótállási feltételeink a nagykereskedelmi tevékenységre vonatkozó törvényes előírásoknak megfelelnek.
  • A garancia kizárólag a vásárláskor kapott számla, illetve annak másolata ellenében érvényesíthető!
  • Díjmentes javítást/cserét/jóváírást a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, tartozékaival ellátott termékre vállalunk.
  • A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
  • A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
  • Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, visszatérítjük a termék vásárláskori összegét (az avulási költség levonásával), feltéve, ha a termék minden tartozékával (kábelek, hálózati adapter, leírások, meghajtó szoftverek stb.) rendelkezik.
  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.

  

A szerviz ügyintézés rendje

  • A hibásra bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
  • A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
  • A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban mellékelni (amennyiben a fenti adatlapot nem tölti ki előzetesen). Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel.
  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.
  • A behozott termékekről “Szerviz felvételi lapot” állítunk ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja meg.
  • A javítás elkészültéről a megadott telefonon, faxon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • A megjavított termék átvételéhez kérjük, hozza magával az általunk kiadott “ Szerviz felvételi lapot” és az átvételkor kérjük, aláírásával igazolja a Szerviz felvételi lap nálunk lefűzött példányát.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

  

A garanciát kizáró tényezők

A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:
  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás, túlfeszültség. 
  • Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
  • Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
  • A terméken található garanciamatrica sérülése.
  • A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.

  

Nem garanciális termékek ügyintézése

  • A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
  • A nem garanciális termékek javítására 2.000Ft előleget kérünk, melyet a szerviz költségekről kiállított számla végösszegéből jóváírunk. 
  • Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
  • Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
  • A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
  • A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

  

Levásárlás kezdeményezés feltételei

  • A behozott termékekről “ Szerviz felvételi lapot” állítunk ki.
  • Számlával vagy számlamásolattal igazolni kell a vásárlást, ezek hiányában a levásárlás nem kezdeményezhető.
  • Csak olyan terméket lehet levásárolni, amely 3 munkanapnál nem régebben lett vásárolva nálunk.
  • Csak újszerű állapotban levő, sérülésmentes, minden tartozékával rendelkező terméket veszünk vissza.
  • Amennyiben az eszköz bontott, bevizsgálási díjat számolunk fel.
  • Elbírálási idő 3 munkanap, és az elbírálást követően értesítjük.
  • Amennyiben a kérelem pozitív elbírálást kapott, a megállapított értéket csak levásárolni lehet, pénzvisszafizetésre nincs lehetőség.
  • A kérelem elévülése az értesítéstől számított 30 nap.
  • A le nem vásárolt termékeket a 30. nap után értesítést követően utánvéttel visszaszállíttatjuk, melynek költsége súlyfüggő, mely a levásárlást kezdeményező vásárlót terheli.

 

Hiba a szállítás következtében

  • Amennyiben az átvett árucikk nem üzemelhető be, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük.
  • Ha erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
  • A szállítás során megsérült áru bejelentését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha ezt a futárszolgálat alkalmazottja elismerte és erről mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv készült. Ha módjában áll, a későbbi bizonyítás érdekében készítsen fényképet a sérülésről.
  • Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
  • Hibásan kiszállított termék cseréje esetén a cseredarab szállítása díjmentes. Minden egyéb garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni. Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása díjmentes. 
  • Vitás esetekben kollégáink kérhetik a szakszerű üzembehelyezést igazoló telepítői nyilatkozatot. Az égés által roncsolt eszközök, panelek még térítés ellenében sem javíthatóak. Szoftveres eszközök meghibásodása esetén az esetleges adatvesztésért felelősséggel nem tartozunk.

 

Általános szerződési feltételek: 

Webáruház készítés