Kétszeri kézbesítési kísérlet. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.
Fizetési módok:
Utánvéttel (készpénzzel): futárnak az áru átvételekor.
Előreutalással: az rendelés végösszegét Ön előre elutalja bankszámlánkra. Az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után indítjuk a csomagot.
Bankkártyával.
Díjak (a bruttó végösszegétől függően):
1 - 4.999Ft: 2.000Ft
5.000 - 50.000Ft: 1.300Ft
50.000Ft felett: Ingyenes
Átvétel:
Munkanap 13.00-ig leadott megrendeléseket, a következő munkanap veheti át.
SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a csomag érkezéséről.
A PostaPonton átveheted a rendelt csomagot.
Ne felejtsd el magaddal hozni személyi igazolványodat vagy Csomagautomaták esetén az e-mailben, SMS-ben kapott átvételi kódot, és árufizetéses (utánvételes) csomag esetén a bankkártyád!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - FUTÁRSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATBAN
A csomagon címzettként megnevezett, aki személyazonosságát fényképes személyazonosító okmánnyal igazolhatja. Az átvevő lehet meghatalmazott is, de ehhez meghatalmazás szükséges, továbbá lehet helyettes átvevő, aki a címzett 14. életévét betöltött, a Ptk. szerinti hozzátartozója, vagy amennyiben a feladó megjelölte az alkalmi átvevő lehetőségét, abban az esetben a címzett közvetlen szomszédja. A címzett a helyettes átvevő lehetőségét írásban megtilthatja.
Átveheti a szomszéd a csomagomat, ha fizetni is kell érte?
A szóban forgó küldeményt a Posta csak abban az esetben fogja a szomszédnak kézbesíteni, ha a küldemény címében megjelölt helyen tartózkodik és rendelkezik meghatalmazással.
A küldeményt a meghatalmazás birtokában az értesítésen szereplő letéti kezelést végző postán is átveheti.
A küldemény átvételéhez a postai alkalmazott vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazás mellett elfogadjuk a teljes bizonyító erejű magánokiratban adott meghatalmazást is.
Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre. Észrevételemet hol tudom jelezni? Kapni fogok kártérítést?
Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni.
A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani.
A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.